Events.
Retail Convention (TMA Congres)
Kom ook naar het jaarlijkste TMA Congres dit jaar onder de naam Retail Convention i.s.m. Shelflife Media Group en Focusplaza. Dompel jezelf onder in de dynamische wereld van Category & Shopper Marketing. Verrijk je kennis,...
Phygital retail – integratie van online en offline kanalen
In phygital retail vervagen online en offline grenzen en ontstaat een vloeiende omnichannel journey. Digitale data en personalisatie versterken de beleving en tastbaarheid van de fysieke winkel. Naadloze integratie van kanalen maakt elke stap logisch...
Personalisatie op de winkelvloer: via data, loyalty en dynamische promoties
Personalisatie op de winkelvloer verandert transacties in relaties. Data en loyalty maken promoties relevanter en dynamischer dan ooit. Het schap wordt een flexibele beleving die inspeelt op de shopper. Zo bouwen merken en retailers samen...
Category management in een digitale context
In phygital retail vervagen online en offline grenzen en ontstaat een vloeiende omnichannel journey. Digitale data en personalisatie versterken de beleving en tastbaarheid van de fysieke winkel. Naadloze integratie van kanalen maakt elke stap logisch...