Toekomstbestendig groeien in retail

.On tour
30 januari 2025

Ontdek de toekomst van omzetgroei tijdens deze dynamische sessie waarin het Trade Marketing Strategy Model (TMS) centraal staat. We duiken samen in 3 trends die de volumes van morgen zullen bepalen en ontdek wat ze betekenen voor jouw categorie- en schapvisie. Na deze inspirerende presentaties volgt een interactieve workshop, inclusief een winkelbezoek, waarin we een categorie onder de loep nemen en vertalen naar concrete, toepasbare inzichten. Mis deze kans niet om kennis op te doen en te groeien met je merk in de nabije toekomst!

datum.

30 januari 2025
Start programma 13.00u

locatie.

HNK
Arthur van Schendelstraat 650
3511 MJ Utrecht

Gratis voor leden

De verpakking speelt een cruciale rol in het merk, imago en verkoopsucces van een product. In het schap is de verpakking de plek waar shopper, retailer, merk, consument en portemonnee samenkomen. Het is binnen de shopper journey de enige plek waar daadwerkelijk geld wordt verdiend.

- Art Frickus

Sprekers

Mario de Vries

Directeur Hamilton Bright

Art Frickus

Manager TMA en Directeur Conspicious

Agenda

13.00u

Ontvangst

13:15u – 14:00u

Trendpresentatie & TMC Model

14:00u – 15:45

Schapvisie 2030 & retail bezoek

14:15 – 15:45

Retail bezoek

15:45 – 16:30

Discussie & ideeën

16:30u 

Einde

Schrijf je eenmalig in

€195,-

Gratis voor leden

Andere events

On tour
20 maart 2025
On tour
14 mei 2025