Personalisatie op de winkelvloer: via data, loyalty en dynamische promoties

.On tour
20 januari 2026

In een wereld waar de shopper centraal staat, wordt personalisatie op de winkelvloer de sleutel tot groei. Voor de trade marketeer opent data de deur naar gerichte activaties die merk én retailer versterken. Voor de shopper marketeer betekent loyalty-informatie inzicht in gedrag en voorkeuren, waarmee promoties niet langer massaal maar relevant en dynamisch worden. En voor category management verandert personalisatie het schap van een statische indeling in een flexibele beleving, die zich aanpast aan de behoefte van de klant in dat moment.

Door data, loyalty en dynamische promoties slim te combineren, maken we de stap van transacties naar relaties. Zo creëren merken en retailers samen een winkelervaring die niet alleen verkoopt, maar ook verbindt en loyaliteit opbouwt.

datum.

20 januari 2026
13.00u tot 16.30u

locatie.

Volgt

Gratis voor leden

De winkelvloer van morgen is niet allen een fysieke plek om te kopen, maar een datagedreven ervaring

-Herwin van den berg

Sprekers

Agenda

13.00u

Ontvangst

13:15u – 13:30u

Update TMA Focusgroep

14:00u – 15:45

Data & loyalty

14:15 – 15:45

Casestudy winkelvloer promotie

15:45 – 16:30

Discussie & ideeën

16:30u 

Einde

Schrijf je eenmalig in

€195,-

Gratis voor leden

Andere events

Congres
2 oktober 2025
On tour
18 november 2025