Het onbewuste brein in de winkel

.On tour
20 maart 2025

Er is groot verschil tussen wat shoppers zeggen en werkelijk doen. Daarom is neuromarketing een prachtige manier om in de hoofden van shoppers te kijken. Vrumona heeft de afgelopen jaren nauw samengewerkt met het neuromarketingbureau Unravel om beter te begrijpen wat voor keuzes shoppers maken voor het schap. Vrumona en Unravel zullen jullie samen meenemen in de wereld van neuromarketing en hoe je dit kan toepassen op je shoppervraagstukken.

De keuzes en voorkeuren van je klant komen grotendeels op de automatische piloot tot stand. In deze sessie leer je de laatste neuromarketing-inzichten die je kunt gebruiken om de aandacht, voorkeuren en keuzes van de shopper te beïnvloeden. Je leert gebruik te maken van:

  • De Psychologie van de winkeltrip
  • Breinvriendelijke schapindeling
  • De psychologie van packaging
  • Gouden wetten POS-materialen
  • Onbewuste prijstechnieken

datum.

20 maart 2025
Ontvangst 9.00u - 9.15u

locatie.

Gratis voor leden

Ontdek de dynamiek van Category & Shopper Marketing op TMA on Tour. Verrijk je inzichten, netwerk met professionals en laat je inspireren door trends en strategieën die het verschil maken in deze evoluerende vakgebieden

- Herwin van den Berg

Sprekers

Lex Burgerhout

Head of Trade Marketing Vrumona

Tom van Bommel

Unravel | Neuromarketing Research

Suzanne Lemckert-van Baal

Sr. Category Development Manager

Agenda

9.00u – 9.15u

Ontvangst

9:15u – 10:00u

Update TMA & introductie Vrumona

10:00u – 11:00u

Neuromarketing in retail

11:00 – 11:30

Case studie Pepsi

11:30 – 12:15

Werkgroepen + presentaties

12.15u – 12.45u

Resultaten Eye tracking + kennisquiz

Lunch

Schrijf je eenmalig in

€195,-

Gratis voor leden

Andere events

On tour
28 mei 2025
Congres
1 oktober 2025