Retail Convention (TMA Congres)
Kom ook naar het jaarlijkste TMA Congres nu onder de naam Retail Convention i.s.m. Shelflife Media Group en Focusplaza. Dompel jezelf onder in de dynamische wereld van Category & Shopper Marketing. Verrijk je kennis, ontmoet vakgenoten en ontdek de nieuwste trends en strategieën die de Category en Shopper experience naar nieuwe hoogten tillen. Mis dit unieke evenement niet en scherp jouw expertise aan in de evoluerende speelveld tussen fabrikanten en retailers.

datum.
locatie.
Midden Nederland Hallen, Thorbeckelaan 123D, Barneveld
Inspirerende talks en ontdek de dynamiek van Category & Shopper Marketing op de Retail Convention in de specifieke break outs. Verrijk je inzichten, netwerk met professionals en laat je inspireren door trends en strategieën die het verschil maken in deze evoluerende vakgebieden.
- herwin van den Berg
Sprekers
Agenda
08:45 – 09:30
Registratie en ontvangst
09:00 – 09:55
Netwerk en bijpraten
10:00 – 10:15
Opening Congres
10:15 – 11:00
Keynote 1: Expert view
11:00 – 11:30
Keynote 2: Markt view
11:30 – 12:00
Keynote 3: Retailer view
12:00 – 13:30
Lunch
13:30 – 13:45
Setting the Scene TMA
13:45 – 14:15
Specifieke TMA onderwrep
14:15 – 14:50
Specifieke TMA Case
14:50 – 15:30
Specifieke TMA Case 2
15:30 – 16:15
TMA Paneldiscussie
16:15 – 16:45
Award uitreiking
16:45 – 17:00
Wrap up
17:00 – 18:00
Netwerkborrel
Schrijf je eenmalig in
€950,-
Meer weten over de TMA?
Andere events
Phygital retail – integratie van online en offline kanalen
In phygital retail vervagen online en offline grenzen en ontstaat een vloeiende omnichannel journey. Digitale data en personalisatie versterken de beleving en tastbaarheid van de fysieke winkel. Naadloze integratie van kanalen maakt elke stap logisch...
Personalisatie op de winkelvloer: via data, loyalty en dynamische promoties
Personalisatie op de winkelvloer verandert transacties in relaties. Data en loyalty maken promoties relevanter en dynamischer dan ooit. Het schap wordt een flexibele beleving die inspeelt op de shopper. Zo bouwen merken en retailers samen...