Activiteiten.
Inspirerend en educatief
Bij TMA bieden we een breed scala aan activiteiten die je helpen om je expertise te verdiepen en je netwerk uit te breiden. Al 22 jaar organiseren we met succes de TMA on Tours: vier boeiende evenementen per jaar, elk gericht op een specifiek thema. Deze bijeenkomsten worden inhoudelijk vormgegeven door vooraanstaande experts en bieden een open cultuur waarin je vrijuit je mening kunt delen en in discussie kunt gaan.
Daarnaast staat ons jaarlijkse TMA Congres garant voor een dag vol inspirerende visies en waardevolle ervaringen uit de praktijk. Hier worden ook de prestigieuze Captains of the Category Awards uitgereikt, dé erkenning voor uitmuntende prestaties in de branche.
Nieuw in ons aanbod is de Ronde Tafel, exclusief voor ons advanced pakket. Dit biedt senior professionals de unieke kans om in een intieme setting te discussiëren met andere seniors uit de retailsector.
Meer weten klik op een van de activiteiten
TMA on Tour
De TMA weet elke keer weer unieke en inspirerende locaties te vinden in Nederland waar je een exclusief kijkje in de keuken krijgt. Vier keer per jaar vinden deze kennissessies plaats onder de naam “TMA on Tour“. De bijeenkomsten worden georganiseerd vanuit fabrikanten gericht op de samenwerking met retail. Het is interactief en onder begeleiding van experts wordt een relevant onderwerp behandeld. Uiteraard is er voldoende tijd voor discussie, het delen van ervaringen en het verrijken van je persoonlijk netwerk.
TMA Congres
Het jaarlijkse congres van de TMA is voor iedereen toegankelijk. Tijdens het congres delen bedrijven uit de food en non-food markt hun visie en ervaringen met de deelnemers. Zowel toonaangevende retailers, fabrikanten, wetenschappers en consultants hebben van de afgelopen congressen een succes gemaakt.
Het congres kent een mix van cases van fabrikanten, visies van retailers op het vakgebied, praktijkverhalen vanaf de winkelvloer en van wetenschappers die de ontwikkeling van het werkveld nauwgezet volgen en hun steentje bijdragen aan de verdere professionalisering. Er is voldoende ruimte ingebouwd voor discussies over de relatie tussen retailer en fabrikant waarbij vooral de verschillende belangen en motieven van handel en industrie uitgediept worden.
TMA Captains of the Category Award
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit
Businesse Course SM & CM
De TMA is al sinds 2001 richtingevend voor professionals binnen de vakgebieden omni-channel, shopper marketing en category management. Leren en kennis opdoen doe je uiteraard op onze events. Daarnaast heeft de TMA in haar aanbod de 2-daagse Business Course Shopper Marketing & Category Management.
Naast de theorie en modellen zullen kerndocenten veel aandacht besteden aan data en samenwerken met retail. Je leert direct de theorie toe te passen in je eigen werksituatie. Je ontvangt het gewaardeerde certificaat TMA-B Certificaat
TMA Master Table
Professionals aan de zijde van fabrikanten en retailers hebben nu de unieke kans om samen met de gerenommeerde retailexpert Gino van Ossel diepgaande inzichten te verkrijgen in de nieuwste trends en innovaties binnen het speelveld van fabrikanten en retailers. Tijdens deze exclusieve sessie krijg je de gelegenheid om strategische discussies te voeren over marktveranderingen, concrete oplossingen te ontdekken voor huidige uitdagingen, en je concurrentiepositie te versterken
TMA Workshops
Regelmatig zet de TMA een aantal specifieke thema’s op de agenda in de vorm van een workshop. Hierbij gaat om theorie en het direct toepassen. Denk daarbij aan workshops over schappen plannen, promotie analyses of hoe maak je een sterk pitch deck.
Shopper marketing en category management opleiding
Aankomende events
Master Table
De Master Table is een uniek concept dat retailers en fabrikanten op senior niveau samenbrengt voor diepgaande gesprekken over actuele en strategische thema’s. Hier draait alles om het delen van kennis, het bevorderen van discussies...
Data & insights
Vanuit de markt en de retail heb je als fabrikant informatie nodig om goed te kunnen sturen. Denk aan het assortimentsbeleid of promotiebeleid.
Congres Captains of the Category
Kom ook naar het jaarlijkste TMA Congres Captains of the Category i.s.m. Shelflife Media Group en Focusplaza. Dompel jezelf onder in de dynamische wereld van Category & Shopper Marketing. Verrijk je kennis, ontmoet vakgenoten en...