Kennis ontwikkelen en delen

Van elkaar leren

Netwerken met professionals

Al 21 jaar uitdagende events

TMA - B (channel - en shopper management strategie)

A strategy model for the retaillandscape
Ben je werkzaam in een commerciële functie in de non-food of food industrie? Ben je als marketeer, trade marketeer, shopper marketeer of accountmanager actief betrokken zijn bij het retailbeleid? Maar mis je gedegen theoretische kennis op dit vakgebied? Dan ben je toe aan de opleiding TMA-B.
De opleiding TMA-B verschaft je de kennis én de vaardigheden om retail vraagstukken voor fabrikanten te analyseren en om te zetten in passend commercieel beleid. Uiteraard past binnen de retail vraagstukken de digitalisering en het ontstaan van een online- en offline retaillandscape. Je vergroot jouw bekwaamheden in het vakgebied, functioneert beter en vergroot jouw carrièrekansen. De TMA heeft deze cursus ontwikkeld op basis van meer dan 15 jaar ervaring en gebruikt als lesmateriaal  door de markt beloonde literatuur.

Duur:
- 5 avonden (channel management, category management, shopper marketing, business insights, customer journey)
- 1 complete dag (case study)

Deelnemers
Collega-deelnemers staan voor dezelfde uitdagingen als jij: hoe kun je als fabrikant of leverancier door middel van moderne marketing nog meer bijdragen aan het effectief en maximaal en vermarkten van jouw merken in een sterk veranderende kanaal- & retailomgeving?  Ze hebben een overeenkomstig denk- en ervaringsniveau en zijn werkzaam bij (of voor) fabrikanten en leveranciers van consumentengoederen. 

Docenten
Alle docenten zijn werkzaam bij bedrijven en brengen hun lessen met praktijkervaring tot leven.
 

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA