Westfield trekt 1mio bezoekers per maand

29 July 2021
De lifestyle experience van Nederland

Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam trok zowel in mei als juni 2021 ongeveer één miljoen bezoekers. En 94 procent van de winkelruimte is inmiddels verhuurd. Dat meldt eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield bij de bekendmaking van de halfjaarcijfers. Mall of the Netherlands, het voormalige Leidsenhage, opende 18 maart officieel de deuren. Het horeca- en entertainmentaanbod volgde door de coronamaatregelen pas begin juni. Met een oppervlakte van 117 duizend vierkante meter is Mall of the Netherlands het grootste overdekte winkelcentrum van het land. Onder meer Victoria's Secret, H&M, Nike, LEGO en de Inditex-merken Zara, Bershka, Pull & Bear en Stradivarius hebben er een flagshipstore.

117.000 vierkant meter

Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam doet zijn naam eer aan: met 280 winkels en restaurants en een oppervlakte van 117.000 vierkante meter is het qua grootte vergelijkbaar met Hoog Catharijne in Utrecht. De doelgroep is wel wat anders, legt Van Twillert uit. In Hoog Catharijne heb je ook veel mensen die op doorreis zijn. Het ligt naast een groot station. Westfield Mall of The Netherlands is meer een bestemming, aldus Van Twillert. Naast winkels is er veel horeca, met een foodcourt, en er is een bioscoop.

15 sept 2021 TMA on Tour

De TMA gaat op bezoek in Leidschendam krijgt naast een rondleiding een presentatie over de visie op de fysieke winkel van de toekomst. Wil je meer schrijf dan in.
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA