Customer Journey in de praktijk

17e TMA Congres

De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt steeds meer te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-product en cross-business bij de klant kan komen.
 
Een van de startpunten om de regie op klantbeleving te pakken is het in kaart brengen van de customer journey map. Eigenlijk breng je daarmee in kaart hoe een koper met je in aanraking komt en welke touchpoints ervoor zorgen dat hij of zij een klant wordt  (buyer journey) tot en met het moment dat iemand een klant wordt en blijft (customer journey). De buyer en de customer journey samen maken een klantbeleving compleet. 

Op het TMA Congres gaan de verschillende sprekers in op hierboven beschreven onderwerp en geven we je handvaten hoe je customer journey's in de praktijk kunt toepassen. Dit doen we op een inspirerende locatie waarvan de historie zegt:  ‘In de winkel van Sinkel Is alles te koop. Daar kan men krijgen:
Mandjes met vijgen, Doosjes pommade, Flesjes orangeade, Hoeden en petten en damescorsetten. Drop omte snoepen en pillen om te …..’ en we nu in de tijd leven waar de digitale marktplaatsen sterk in opkomst zijn.

Programma:
Definitieve invulling volgt asap

Parkeren:
Parkeergarage Springweg, La Vie, Paardenveld of Hoog Catharijne
Openbaar vervoer: Utrecht Centraal Station
 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA