Post-Covid Retail

Al 20 jaar organiseert de TMA haar congres op basis van een vooraf bepaald thema. In 2020 kon deze helaas geen doorgang vinden in verband met de Covid-19 maatregelingen. We hebben met Igor Beuker, Marco Cornix, Steven van Belleghem en Gino van Ossel gelukkig wel inspirerende TMA Webinars neer kunnen zetten in lijn met het thema Retail Fragmentation.

Nu zijn we in de post-covid periode beland, natuurlijk met een aantal onzekerheden. Niet in de eerste plaats wat de virus in het najaar doet, maar ook wat het blijvend betekent voor het retaillandschap. Een aantal ontwikkelingen die wij binnen de TMA al op de agenda hadden staan zijn in een versnelling gekomen en zien we terug in de fragmentatie van het landschap en het shoppergedrag. Daarnaast zullen we met een aantal expertises aan de slag moeten om als fabrikant de kennis- of innovatie partner van retail te kunnen zijn.

Op dit TMA congres besteden we daarop vol aandacht aan. Uiteraard met experts aan het woord, zoals jullie van ons gewend zijn, en in de vorm van discussies om elkaar uit te dagen.
 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA