Het perfecte schap (optie 3): schapmonitor

Er zijn 3 gelijkwaardige Schapmonitor sessies door de TMA gepland (zie evenementen overzicht)
1 juni, 9 juni en 15 juni 2021. Graag in verband met diversiteit slechts 1 persoon van 1 bedrijf op één datum.
Uiterste inschrijfdatum voor deze sessies 17 mei 2021


Hamilton Bright & Conspicuous hebben Schapmonitor ontwikkeld. Een uniek en objectieve prestatie indicator waarin 10 facetten worden meegenomen welke inzicht geven hoe (snel) de schappres(en)tatie geoptimaliseerd kan worden. Tijdens deze TMA Impact sessie zullen de deelnemers meegenomen worden in de belangrijkste prestatie maatstaven voor een perfect schap. Iedere deelnemer krijgt voor haar/zijn eigen bedrijf een eerste inzicht waar zijn of haar optimalisatie potentieel ligt.

Op dit moment wordt 92,8% van de levensmiddelen verkocht op de winkelvloer (bron: GFK ) Het schap speelt hierbij een cruciale rol daar er gemiddeld rond de 75% van het volume via het schap wordt verkocht. Het schap is de enige winstgevende touch point binnen de gehele customer journey en kleine veranderingen in de lay-out zijn veelal niet alleen effectiever en efficienter dan de inzet van eenmalige displays of instore marketing initiatieven, maar ze leveren morgen ook een langdurig resultaat op.

De workshop is een interactieve sessie voor shopper- en trade marketeers, category managers en space managers op zoek naar een snel en beter resultaat op de winkelvloer. Deze training is uitsluitend bestemd voor retailers en leveranciers.
  • Kennis opdoen over de belangrijkste facetten van een perfect schap
  • Op individuele basis uitvoeren van een sense check van hun eigen schapvisie
  • Inzicht waar er potentiële optimalisatie slagen te maken zijn om tot een perfect schap te komen

 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA