Foodretail op weg naar 2050

EFMI Business School is in 1997 opgericht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam onder de naam Erasmus Food Management Instituut. Sinds 2007 opereert het EFMI als een zelfstandige business school, waarbij op diverse vlakken intensief wordt samengewerkt met de business school van de Rijksuniversiteit Groningen. EFMI Business School is al 25 jaar actief in de Nederlandse levensmiddelenbranche. Het fundament van het EFMI wordt gevormd door twee centrale pijlers: (1) kennisontwikkeling en (2) kennisoverdracht.

Kern van de lezing gaat over de impact van duurzaamheid op food retail.
Daarnaast zal Laurens zijn kijk delen op de verdere ontwikkeling van:
- Digitalisering
- Discount 

Voldoende tijd voor interactie met Q&A over de volgende onderwerpen:
Wat betekent dat voor de relatie tussen retailer en merkfabrikant?
Welke KPI’s worden belangrijker?
Wat betekent dat voor mij als Trade- Shopper Marketeer, Category Manager

Teamopdracht
Laurens zal een opdracht geven welke men in teams kan uitwerken
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA