Bijeenkomst Shelf Management

De Trade Marketing Association en Hamilton Bright Trade Marketing willen wij jou graag uitnodigen op 3 oktober voor een (gratis) kennisbijeenkomst over Shelf Management. Tijdens deze bijeenkomst geeft Art Frickus een presentatie over Shopper Marketing en de ontwikkelingen daarbinnen..
Onze ambitie is om professionals binnen dit vakgebied met elkaar te verbinden en de ontwikkelingen binnen het veranderende Retaillandschap met elkaar te bespreken. Dit zouden wij graag op structurele basis doen en onze gedachten hierover willen we graag met jullie delen in deze middag sessie. Als TMA hebben wij Hamilton Bright gevraagd om samen met de TMA  hier invulling aan te geven en bedrijven en personen te laten aansluiten bij deze stichting.

Programma:

13.30u inloop
14.00u - 14.45u Introductie en doelstellingen van de TMA
14.45u - 15.00u Discussie met deelnemers over ambitie
15.00u - 15.15u Spacemanagement binnen category managment kaders
15.15u - 15.30u Pauze
15.30u - 16.30u Shopper Marketing en ontwikkelingen
16.30u - 17.00u Afsluitende borrel

Ambitie/scope:
Insights vanuit het vakgebied, persoonlijke ontwikkeling, safari’s, technologische ontwikkelingen op het gebied van o.a. Spacemanagement en Category Management. En uiteraard onderwerpen die jullie graag zouden willen bespreken.

Voor wie:
Shelf Management gaat voor ons over:
  • Business Insights,
  • Vloer Management
  • Assortiments Optimalisaties vraagstukken
  • Category Management
  • Spacemanagement
  • Shoppermarketing.

Een vakgebied dat van toepassing is voor fabrikanten, retailers in de food en non-food industrie.