Inspiratie.
Van Categorie visie naar implementatie
De weg van category visie naar category implementatie draait om het vertalen van een inspirerende richting naar meetbare groei. Het begint met een diep begrip van consument, shopper en retailer en mondt uit in een...
Van merkloyaliteit naar discovery shopping
Merkloyaliteit maakt plaats voor discovery shopping, waar verrassing en variatie centraal staan. Shoppers willen ontdekken, proberen en meebeslissen in plaats van vastzitten aan één merk. Retailers en merken moeten hun categorieplannen flexibeler en interactiever maken....
TMA naar de volgende fase (persbericht)
De overname markeert een nieuw hoofdstuk voor trade marketing community in Nederland. De Trade Marketing Association (TMA), al ruim 22 jaar dé autoriteit op het gebied van shopper marketing, channel management, category management, trade marketing...
Primark home
Het van oorsprong Ierse bedrijf kondigt aan dat het de eerste Primark Home-winkel gaat openen. De nieuwe winkels zullen een breed scala aan huishoudelijke artikelen aanbieden, zoals meubels, beddengoed, servies en decoratieve items, waarmee Primark...
Shopper marketing trends
“It all starts with the consumer” een statement dat de TMA vanaf de oprichting heeft gemaakt. In onze definitie is de consument is de eindgebruiker van het merk/product of dienst. De focus ligt hier op...
Omni-channel trends
Naarmate technologie en consumentengedrag blijven veranderen, zullen bedrijven hun strategieën moeten aanpassen om een naadloze, geïntegreerde ervaring te bieden over alle kanalen heen. In de afgelopen jaren hebben we al veel aandacht gegeven aan onderwerpen...