Inspiratie.
Primark Home
Het van oorsprong Ierse bedrijf kondigt aan dat het de eerste Primark Home-winkel gaat openen. De nieuwe winkels zullen een breed scala aan huishoudelijke artikelen aanbieden, zoals meubels, beddengoed, servies en decoratieve items, waarmee Primark...
TMA Visie: Shopper Marketing
Shopper Marketing: Onze visie voor de komende 3 jaar H1: Introductie “It all starts with the consumer” een statement dat de TMA vanaf de oprichting heeft gemaakt. In onze definitie is de consument is de...
TMA Visie: Omni-channel
Omni-Channel Strategie: Visie voor de Komende 3 Jaar Introductie Kennisontwikkeling en kennis delen met betrekking tot Omni-channel vormt een belangrijke basis voor de TMA. Hieraan liggen 3 vraagstukken ten grondslag; waar liggen de volumes van...
AI verandert retail
De Impact van Kunstmatige Intelligentie in de Retailsector Inleiding De retailsector ondergaat een significante transformatie, aangedreven door de vooruitgang in kunstmatige intelligentie (AI). Deze technologische revolutie biedt retailers nieuwe mogelijkheden om efficiëntie te verhogen, kosten...
E-commerce als reclamezuil | Retailmedia
E-commerce is here to stay. Die conclusie kunnen we na enkele decennia wel trekken. Webshops en platforms nemen een steeds groter deel van de retailtaart op zich en consumenten weten niet beter dan dat er...
The trade marketing dimension (Eng)
Het ‘koperslandschap’ is voorgoed veranderd: detailhandelaren groeien naar superstores, hun eigen merken drukken bekende merken van de plank; drukbezette consumenten worden onvoorspelbaar, zappend door nieuwe kanalen op zoek naar waarde en gemak. De consumentengoederenindustrie zag...