Master Table
De Master Table is een uniek concept dat retailers en fabrikanten op senior niveau samenbrengt voor diepgaande gesprekken over actuele en strategische thema’s. Hier draait alles om het delen van kennis, het bevorderen van discussies en het gezamenlijk aanpakken van uitdagingen binnen de sector. Met een onafhankelijke professional als tafelvoorzitter worden discussies scherp, constructief en doelgericht geleid.
Master staat voor de expertise en het leiderschap van de deelnemers. Deze groep van senior professionals brengt niet alleen jarenlange ervaring, maar ook strategisch inzicht en invloed binnen hun vakgebied mee. Naast de vaste bezetting van TMA en FocusPlaza kunnen specialisten worden uitgenodigd om specifieke kennis in te brengen, waarmee de tafel gevuld wordt met échte Masters. Dit zorgt voor gesprekken op het hoogste niveau, met oplossingen en ideeën die inspireren.
De Table symboliseert samenwerking en open dialoog. Het biedt een gelijkwaardige setting waar kennisuitwisseling en inspiratie centraal staan. Uitgenodigde gasten worden verwelkomd om deel te nemen aan deze exclusieve omgeving, waarin gezamenlijk wordt gewerkt aan vooruitgang en innovatie binnen de retail- en maakindustrie.
De Master Table is meer dan een bijeenkomst; het is een ontmoetingsplek voor “leiders” die thema’s bediscussieren, anderen inspireert en de toekomst van de sector willen vormgeven.
Alleen TMA leden die het Advanced pakket hebben kunnen de Master Table bijwonen

Technologie gaat zo snel dat voorspellingen vaak mislukken. “Het is het eeuwige cliché: we overschatten de impact op korte termijn, maar onderschatten ze op lange termijn. Ik verwacht de grote effecten dus nog niet in 2025, maar we zitten wel in een boeiende fase met veel experimenten
- Gino van Ossel
Sprekers
3 sprekers op C- level vanuit retail
Food en non-food
3 sprekers op C-level vanuit fabrikanten
Food en non-food
Gino van Ossel
Professor Vlerick Business School
Expert
Afhankelijk van thema
Agenda
15.00u
Ontvangst + netwerk
15:30u – 17:30u
Talk show
17:30u – 18:00u
Afronding
Einde
Meer weten over de TMA?
Andere events
Neuromarketing in de praktijk
Er is groot verschil tussen wat shoppers zeggen en werkelijk doen. Daarom is neuromarketing een prachtige manier om in de hoofden van shoppers te kijken. Vrumona heeft de afgelopen jaren nauw samengewerkt met het neuromarketingbureau...
Omni-channel experience
Met innovatieve en kwalitatief hoogwaardige producten en diensten dragen Vitakraft continu bij aan het geluk, de gezondheid en het plezier van het huisdier als lid van het gezin. Het bouwen en laden van het merk...