TIP Tours: Trade Marketing in Praktijk | De kracht van verpakking

TIP Tours : Trade Marketing In de Praktijk | De kracht van verpakking
 
Vraag een willekeurige collega (of jezelf) hoe lang geleden jij of zij gericht op de winkelvloer is geweest. Er zal  veelal ontwijkend gereageerd worden. Geen tijd en/of prioriteit. Opvallend omdat het geld niet verdient wordt achter het bureau maar (nog steeds) op de winkelvloer.
 
TIP tours staat in het teken van een vooraf bepaald  Shopper &Trade Marketing thema. Het thema worden kort ingeleid (theorie) waarna je samen met de deelnemers ( branche en/of vakgenoten) de winkelvloer op gaat. (herkennen en toepassen)

Het thema van deze TIP Tour is: De kracht van verpakking.
 
Opzet van de middag

Om 12.30 start het programma. Tijdens een luxe lunch wordt er nader kennis met elkaar gemaakt. Hierna staat de middag in het teken van DENKEN-DOEN-DELEN.

DENKEN: Uitleg over de kracht van verpakkingen op de winkelvloer

DOEN    : Samen met vakgenoten ga je winkels bezoeken en ontvang je specifieke opdrachten die je zullen inspireren, zorgdragen voor herkenning, reflectie naar de praktijk

DELEN   : Na afloop van de winkelbezoeken worden de opgedane kennis, de trends, de inspirerende voorbeelden en leerpunten met elkaar gedeeld.

 

 Na de TIP tour weet je het volgende:
  • Meer kennis/achtergrond over het thema
  • Het thema weet je te herkennen op de winkelvloer
  • Door deze kennis weet je het thema ook toe te passen

 

De middag is een informele, praktijkgerichte en bovenal leerzame manier om de kracht van je toekomstige verpakkingsdesigns (= winstgevendheid) te optimaliseren.


 Voor wie?
Voor iedereen die "iets" met verpakkingen en/of winstgevendheid op de winkelvloer te maken heeft. ( marketing, shopper marketing, trade marketing,  category management, instore marketing ,formule management, verpakkings professionals,...)


Kern docent: .  
 
Art Frickus
Op basis van toegepast wetenschappelijk onderzoek en 30 jaar (winkelvloer) praktijk ervaring helpt Art Frickus retailers en fabrikanten het verschil te maken op de winkelvloer binnen 1.8 seconde. Dit door het onbewuste gedrag zichtbaar & meetbaar te maken met als doelstelling zijn klanten te helpen bij het optimaliseren van hun winkelformule -- shopper marketing strategie -- in-store marketing mix --                  category management  tactieken -- promoties -- schappenplannen -- verpakkingen en bovenal hun rendement.
 

Algemene voorwaarden TIP Tours
 

Praktisch
Hoog Catharijne is per trein en auto perfect bereikbaar.  Indien je met de auto komt dan  is P1 of  P2 aan te raden. Bistrot Centraal ligt op een paar minuten lopen hiervan.
 
Inschrijven
Eerst vult u het formulier in met de persoonlijke gegevens.
U ontvangt een factuur welke per email wordt verstuurd. Na ontvangst van de betaling ontvangt u een email met bevestiging, tijden en routebeschrijving naar de locatie. Contant betalen is niet mogelijk.
Inschrijven is mogelijk tot 26 april 2019.
 
 
Training vol
Indien u zich aangemeld heeft en de training vol blijkt te zijn, zal er contact met u worden opgenomen om de verschillende opties door te nemen; wachtlijst, inschrijven voor een andere datum of restitutie van het bedrag.
 
Minimum aantal deelnemers
Voor de TIP Tours” geldt een minimum van 10 deelnemers.
 
Maximum  aantal deelnemers
Voor de TIP Tours” geldt een maximum van 20 deelnemers.
 
Aansprakelijkheid
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, beschadiging, diefstal van de door de deelnemer meegebrachte voorwerpen en/of materialen.

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA