Alle eventdata voor 2017/2018 zijn bekend

31 July 2017
De Stichting Trade Marketing Association heeft voor haar events in 2017/2018 de data vastgelegd. Dit zijn de events voor TMA on Tour, Executive Club en JTM.

Het jaarlijkse TMA Congres gaat voor de 16e keer plaatsvinden op 12 Oktober 2017

Noteer alle data vast in je agenda.

Samen met verschillende experts wordt verder invulling gegeven aan de onderwerpen die benoemd zijn. Ruim van te voren zal de definitieve agenda en locatie vast komen te staan. Dit wordt vermeld op de site en wordt ook aangegeven in de nieuwsbrieven die je zult ontvangen.

Mocht je suggesties hebben met betrekking tot onderwerpen laat het ons dan even weten via het contactformulier op de site.

Namens,

Het bestuur en Raad van Toezicht