Shopper activation en spacemanagement

Als vervolg op de category management TMA on Tour bij Vrumona.

De samenstelling van het assortiment en de winkelpresentatie ervan moeten altijd volledig zijn afgestemd op de wensen van de consument en koopgedrag van de shopper. Fabrikanten moeten zich altijd flexibel opstellen om iedere retailer het juiste assortiment en schapaandeel te bieden. Ze moeten constant rekening houden met de verschillende doelgroepen per winkelvloer. 

Mede door de vele productinnovaties en –introducties vormt dit een constante uitdaging. Want het is niet eenvoudig telkens weer juist te timen, continu op de hoogte te zijn van wat er speelt op de winkelvloer en het product/merk continu top of mind te houden bij de doelgroep. 

Voor deze sessie zijn wij te gast bij Hamilton Bright en krijgen wij inzicht in hun expertice en uiteraard zal een fabrikanten case niet ontbreken. Kom ook en discussieer mee op een belangrijk onderdeel van het vakgebied Trade Marketing

Programma

12.00 – 13.00 Inloop en Lunch

13.00 – 13.15 Welkom en introductie Hamilton Bright 

13.15 – 13.40 Inleiding en context – Jurgen Mohr

13.40 – 14.10 Presentatie spacemanagement binnen category management - Ruud Verschuur

14.10 – 15.15 Presentatie Hamilton Bright inclusief opdracht

15.15 – 16.00 Groepjes vertrekken naar verschillende formules met opdracht

16.15 – 17.00 Presentatie opdracht per groep en plenaire discussie

17.00 – 17.45 Afsluiting en borrel

18.00 einde

Formules die bezocht worden:

 

DEEN Supermarkten  2,2 km · Winkelcentrum De Mare, Europaboulevard 463-465

3,3 km · Johanna Naberstraat 49

DekaMarkt 2,1 km · Europaboulevard 191

AH 3,0 km · Wendelaarstraat 1-3

Vomar Voordeelmarkt 1,5 km · Van Ostadelaan 296

 

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA