Customer Journey in de praktijk

18e TMA Congres

De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt steeds meer te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-product en cross-business bij de klant kan komen.
 
Een van de startpunten om de regie op klantbeleving te pakken is het in kaart brengen van de customer journey map. Eigenlijk breng je daarmee in kaart hoe een koper met je in aanraking komt en welke touchpoints ervoor zorgen dat hij of zij een klant wordt  (buyer journey) tot en met het moment dat iemand een klant wordt en blijft (customer journey). De buyer en de customer journey samen maken een klantbeleving compleet. 

Op het TMA Congres gaan de verschillende sprekers in op hierboven beschreven onderwerp en geven we je handvaten hoe je customer journey's in de praktijk kunt toepassen. 

Parkeren: 

Parkeergarage Springweg, La Vie, Paardenveld of Hoog Catharijne
Openbaar vervoer: Utrecht Centraal Station

Programma:

Walk in: 
8.30u met coffee and thee
Start programm (Knowledge block)
  1. 9.15u – 9.30u Setting the scene (Herwin van den Berg)
  2. 9.30u – 10.45u Gino van Ossel (Vlerick Business School)
​Coffee break 10.45u – 11.15u 
Follow up (Case block)
  1. 11.15u – 12.00u Simone Caljouw (Philips)
  2. 12.00u – 12.45u  Antal de Waij (Engagement Media)
Lunch 12.45u – 13.40u
Parallel sessions (Tool/data block)
1. Nienke Smit (Ipsos)
2. Marc van Bommel (BlueConic)
 
13.45u – 14.30u BLOCK A break out
14.30u – 15.15u BLOCK B break out
 
Follow up (Key note block)
15.15u – 16.00u Key note Jan Hillesland (Norway, English spoken)
16.00u – 16.30u Spoken words
16.30u – 17.30u Closing drink



 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA