Retailtrends 2019

De toekomst van detailhandel in handen van 'digital'. Mobiel legt druk op de manier van winkelen. De manier waarop wij winkelen verandert al jaren. Online heeft de traditionele winkelstraat doen veranderen. Virtual reality en 3D printers maken het mogelijk om beleving en productie te combineren. Robots doen versneld hun toetrede. En kunstmatige intelligentie zorgt voor het optimaal benutten van alle beschikbare kanalen. Generatie Z aan het roer. Wat betekent dit voor retail in 2019? We zijn te gast bij IRI om hun visie te horen op de food en non-food industrie.

Programma
13.00u Ontvangst
13.15u Introductie en kennisquiz deel 1
13.30u Presentatie IRI: Consumenten en Shoppertrends in een steeds verder gedifferentieerd retaillandschap
14.15u Kennisquiz deel 2
14.30u Toelichting IRI op case (resultaten uit verschillende IRI Analytics & Shopper studies)
15.00u Pauze
15.15u Uitwerking case in groepen
16.00u Terugkoppeling resultaten case
17.00u Afsluiting & Borrel
 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA