Next stage of Omni-Channel

Dit jaar staat alweer het 17e TMA Congres op het programma.

Elk jaar is onze doelstelling te inspireren en te motiveren stappen te nemen in het vakgebied Trade Marketing. Een vakgebied dat een breed speelveld kent in het gebied tussen retail en fabrikant. Onderwerpen kunnen gaan over shopper marketing, branding, category management, formulemanagement of channelmanagement. Dit doen we aan de hand van thema's die jaarlijks worden vastgesteld en uitgewerkt door de Executive Club van de TMA onder begeleiding van Gino van Ossel.

Omdat de ontwikkelingen zo rap gaan en het steeds duidelijker wordt dat de Trade Marketeer hierbinnen een belangrijke rol speelt is dit jaar het thema "Next stage of Omni-channel. Wat gaat de rol van discount (Primarkt, Action) beteken in de markt, we zien dat kanalen steeds meer in elkaar overgaan (blurring) en e-commerce blijft zich telkens veranderen (marketplaces) en hoe gaan we daar als fabrikant mee om.

Stof genoeg om met elkaar te bediscussieren en om te zetten in aktie tijdens het TMA Congres op 10 Oktober 2018. Schrijf je vast in!

 
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA