Next stage of Omni-Channel

Dit jaar staat alweer het 17e TMA Congres op het programma.

Elk jaar is onze doelstelling te inspireren en te motiveren stappen te nemen in het vakgebied Trade Marketing. Een vakgebied dat een breed speelveld kent in het gebied tussen retail en fabrikant. Onderwerpen kunnen gaan over shopper marketing, branding, category management, formulemanagement of channelmanagement. Dit doen we aan de hand van thema's die jaarlijks worden vastgesteld en uitgewerkt door de Executive Club van de TMA onder begeleiding van Gino van Ossel.

Omdat de ontwikkelingen zo rap gaan en het steeds duidelijker wordt dat de (Trade) Marketeer hierbinnen een belangrijke rol speelt is dit jaar het thema "Next stage of Omnichannel. Welke trends zorgen voor de boost, wat is hiervan de impact op shopper gedrag, de digitale assistent doet zijn intrede...maar wat we natuurlijk willen weten wat is de impact op fabrikanten en retailers.

Stof genoeg om met elkaar te bediscussieren en om te zetten in aktie tijdens het TMA Congres op 10 Oktober 2018. Schrijf je vast in!

Parkeren kan in de garage onder het gebouw "Muziekgebouw aan het IJ": Hoogte 2,60M, 588 plaatsen.
Adres voor navigatie: Piet Hein garage - Piet Heinkade 59 -1019 GM, Amsterdam

Programma:

Ontvangst:
8.30u met koffie en thee

Start plenair
9.15u – 9.30u      Opening congres
9.30u – 10.00u    Thema inleiding
Trends die een boost geven aan omnichannel
10.00u – 10.45u  Lenneke Schils (GFK)
Wat zijn de ontwikkelingen in de verschillende kanalen.

Koffie pauze 10.45u – 11.15u

11.15u – 12.00u  Toby Desforges (Key note speaker uit UK)
The impact on shopper behavior that omnichannel has and the consequences for manufacturers and retailers
12.00u – 12.30u  Peter Blaas-Van Den Beemt (Perfectly Basics )