Customer Journey in de praktijk

Non-food industrie/case fietsen

De fietsen branche is volop in beweging en heeft te maken met een veranderend consumenten en shopper gedrag. Roderick Ketelaar zal ons op basis van inzichten in de customer journey meenemen in de strategie van Accell en de rol van retail daarbinnen. 

Accell Group richt zich op de  midden- en hogere segmenten van de markt voor fietsen en fietsonderdelen en -accessoires. We zijn we de Europese marktleider in elektrische fietsen en de Europese nummer twee in fietsonderdelen- en accessoires. Bekende fietsmerken die we in portefeuille hebben zijn onder meer Babboe, Batavus, Diamondback, Haibike, Ghost, Koga, Lapierre, Raleigh, Sparta en Winora. XLC is ons merk voor fietsonderdelen- en accessoires.

 Verspreid over achttien landen werken bij ons circa 3.000 mensen op gebieden als ontwikkeling en design, logistiek en assemblage en marketing en verkoop. Onze fietsen en aanverwante producten vinden hun weg naar dealers en consumenten in meer dan tachtig landen wereldwijd. In 2018 verkochten we circa 1,1 miljoen fietsen bij een omzet van meer dan € 1 miljard. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Heerenveen.

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA