Kennis ontwikkelen en delen

Van elkaar leren

Netwerken met professionals

Al 17 jaar uitdagende events

Aankomende events

Al jaren verzorgt de TMA inspirerende events met vooraanstaande professionals. Schrijf je in voor onderstaande events. Afhankelijk van je pakket zijn de events gratis. Sommige events zijn ook voor niet leden tegen betaling bij te wonen.
  • Alle events
  • TMA Kennissessies
  • TMA Masters
  • TMA Congres
  • JTM Workshops
  • TMA Focus Groep
  • 29
    Jan
    TMA Kennissessies
    Category Management 2.0
    volgt
    Category management is een van de meest succesvolle bedrijfsprocessen die in de 20e eeuw is ontwikkeld. Het wordt in de een of andere vorm wereldwijd gebruikt door de meeste fabrikanten en retailers voornamelijk in de industrie van consumentenve…
  • 12
    Feb
    TMA Masters
    Customer Journey: Sessie 2
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 19
    Mar
    TMA Kennissessies
    Neuromarketing, make sense
    Johan van Hasseltweg 39c, 1021 KN Amsterdam
    Neuromarketing, make(s) sense?! Neuromarketing is een relatief nieuw vakgebied binnen (Shopper) Marketing. Neuromarketing maakt gebruik van neurowetenschappen (hersenonderzoek) om het onbewuste besluitvormingsproces bij de consument en/of shoppe…
  • 02
    Apr
    TMA Masters
    Customer Journey: Sessie 3
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 14
    May
    TMA Kennissessies
    Customer Journey in de praktijk
    volgt
    De online wereld verandert in razend tempo. Dit heeft ook gevolgen voor de customer journey van je bedrijf. Hoe zorg je ervoor dat een klant in haar online zoektocht bij jou uitkomt, en ook blijft?    Customer journey mapping maakt zic…
  • 04
    Jun
    JTM Workshops
    Persoonlijke ontwikkeling
    Volgt
  • 04
    Jun
    TMA Masters
    Customer Journey: Sessie 4
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA