Kennis ontwikkelen en delen

Van elkaar leren

Netwerken met professionals

Al 17 jaar uitdagende events

Aankomende events

Al jaren verzorgt de TMA inspirerende events met vooraanstaande professionals. Schrijf je in voor onderstaande events. Afhankelijk van je pakket zijn de events gratis. Sommige events zijn ook voor niet leden tegen betaling bij te wonen.
  • Alle events
  • Kennissessies (TMA on Tour)
  • Executive Club
  • TMA Congres
  • JTM Workshops
  • (int) Fieldtrip
  • 13
    Nov
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 1
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 20
    Nov
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Retailtrends 2019
    volgt
    De toekomst van detailhandel in handen van 'digital'. Mobiel legt druk op de manier van winkelen. De manier waarop wij winkelen verandert al jaren. Online heeft de traditionele winkelstraat doen veranderen. Virtual reality en 3D printers…
  • 29
    Jan
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Category Management 2.0
    volgt
    Category management is een van de meest succesvolle bedrijfsprocessen die in de 20e eeuw is ontwikkeld. Het wordt in de een of andere vorm wereldwijd gebruikt door de meeste fabrikanten en retailers voornamelijk in de industrie van consumentenve…
  • 12
    Feb
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 2
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 19
    Mar
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Customer Journey
    Volgt
    p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545} De online wereld verandert in razend tempo. Dit heeft ook gevolgen voor de customer journey van je bedrijf. Hoe zorg je ervoor dat een klant in haar online zo…
  • 02
    Apr
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 3
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
  • 14
    May
    Kennissessies (TMA on Tour)
    Big data toepassingen
    volgt
  • 04
    Jun
    JTM Workshops
    Persoonlijke ontwikkeling
    Volgt
  • 04
    Jun
    Executive Club
    Customer Journey: Sessie 4
    De verantwoordelijkheid van de totale klantbeleving komt te liggen bij (trade) marketeers. Een verklaring voor deze verschuiving zou kunnen zijn, dat we als marketeer meer overzicht hebben van alle communicatie die cross-channel, cross-prod…
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA