TMA. Kennis verrijken

TMA. Van elkaar leren

TMA. Netwerken met professionals

TMA. Al 16 jaar uitdagende events

TMA - B (channel - en category management strategie)

Trade Marketing Dimension. A strategy model for the retaillandscape
Ben je werkzaam in een commerciële functie op middel managementniveau? Ben je trade marketeer of wil je als brandmanager of accountmanager actief betrokken zijn bij het trade marketingbeleid? Maar mis je gedegen theoretische kennis op dit vakgebied? Dan ben je toe aan de opleiding Trade Marketing Dimension.
De opleiding Trade Marketing Dimension verschaft je de kennis én de vaardigheden om retail vraagstukken voor fabrikanten te analyseren en om te zetten in passend commercieel beleid. Uiteraard past binnen de retail vraagstukken de digitalisering en het ontstaan van een online- en offline retaillandscape. Je vergroot jouw bekwaamheden in het vakgebied, functioneert beter en vergroot jouw carrièrekansen. De Trade Marketing Association heeft deze cursus ontwikkeld op basis van meer dan 15 jaar ervaring en gebruikt als lesmateriaal  door de markt beloonde literatuur.

Duur:
- 5 avonden
- 1 case weekend (vrijdag en zaterdag)
Prijs is inclusief overnachting in het weekend

Deelnemers
Collega-deelnemers staan voor dezelfde uitdagingen als jij: hoe kun je als fabrikant of leverancier door middel van moderne trade marketing nog meer bijdragen aan het effectief en maximaal en vermarkten van jouw merken in een sterk veranderende kanaal- & retailomgeving? Ze hebben een overeenkomstig denk- en ervaringsniveau en zijn werkzaam bij (of voor) fabrikanten en leveranciers van consumentengoederen. Ze zijn onder andere werkzaam als trade marketeer, shopper marketing, accountmanager, marketeer of marketing researcher.

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA