Retailing voor fabrikanten

Brochure:

Heb je minimaal 5 jaar werkervaring én wil je de taal van retailers beter begrijpen? Start dan in januari 2018 de opleiding ‘Retailing voor Fabrikanten’. Tijdens de opleiding verdiepen we ons in de denk- en handelswijzen van retailers om deze doelgroep uiteindelijk beter te kunnen bedienen. Het is cruciaal om te weten wat voor retailers nu echt belangrijk is en hoe ze tot strategievorming komen. Leer hoe je met deze kennis beter kunt inspelen op de wensen van retailers om samen tot een beter resultaat te komen.

In het kort
De opleiding wordt aangeboden door Q&A en DriveSight en bestaat uit zes sessies van 16.00 tot 20.00 uur. De groep bestaat uit maximaal twintig deelnemers om het interactieve karakter van de opleiding te waarborgen. Het kerndocentschap ligt in handen van Frank Quix (Q&A) en Ruud Verschuur (DriveSight en Trade Marketing Association). Tijdens iedere sessie staat een ander thema centraal, waarbij relevante theorie in combinatie met praktijk- vraagstukken aan bod komen. Ook via Harvard Business cases pas je direct de opgedane kennis toe in de praktijk. Tijdens de opleiding verwelkomen we een aantal topsprekers uit de retailwereld die aansluiten bij verschillende thema’s om hun specifieke vakkennis te delen.

Het programma
Alle bijeenkomsten vinden plaats in de zakelijke omgeving van Store of the Future in Amersfoort en op de trainingslocatie Business Center Complex in Houten.

Sessie 1  (17 mei 2018) Retail Essentials
Sessie 2  (7 juni 2018) Advanced Retail Models
Sessie 3 (28 juni 2018) The Relevance of Differentiation & Positioning
Sessie 4 (4 september 2018) Channel & Format Strategy
Sessie 5 (27 september 2018) Modern Assortment & Space Management
Sessie 6 (18 oktober 2018) Advanced Supplier Management

Tot slot
Na het afronden van deze opleiding spreek je dezelfde taal als retailers en begrijp je hoe en waarom beslissingen in retailorganisaties worden genomen. Tevens ontvang je na het succesvol afronden van de cursus een certificaat vanuit de organisatie. NIMA leden ontvangen 16 NIMA PE punten voor het volgen van deze opleiding. Meer weten?
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA