Category Management Next

Category Management is een van de meest succesvolle busines processen die is ontwikkeld vanaf de jaren 90. Het wordt wereldwijd gebruikt door fabrikanten en retailers in vele verschillende branches. Inmiddels is het retail landschap enorm veranderd sinds de start van de discipline Category Management en heeft dit impact op het feit hoe het model in eerste instantie was ontwikkeld. Category Management Next vertegenwoordigt de aanpassingen binnen de Category Management discipline en adresseert een aantal aandachtspunten binnen de industrie. Deze komen terug in deze cursus
 
  1. Stappen binnen het Category Management Model
  2. Diversiteit aan shopperprofielen op basis van segementatie op uniek gedrag gebaseerd op lifestyle en life stage
  3. Nieuwe retailformats in de offline en online werld
  4. New data sources inclusief shopper insights, short term aktie programma’s en social media
  5. Analyse tools, nieuwe software oplossingen geven een enorme denkkracht op consumenten- en winkel niveau
  6. Succesvolle case in het hedendaagse landschap. Wat werkt wel ? En wat werkt niet ?
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van TMA